pondělí 8. září 2014

Hrušky

Na zahradě nám dozrávají hrušky a náš pes je strašně miluje. Znamená to, že si každý den několikrát dáme malý závod, kdo sebere tu spadnutou hrušku dřív. No, moc často nevyhrávám, na ohaře prostě nemám. Navíc mi to pak dává pěkně sežrat, demonstrativně kolem mě poskakuje, ulovenou hruškou pohazuje a nakonec ji samozřejmě sní.

Hrušeň na zahradě ale taky znamená, že se každý rok snažíme vymyslet, co s nima. Za posledních pár let už jsem vyzkoušela pěkných pár receptů a tady je to pěkně pohromadě.


Samozřejmě hledám další recepty, tak jestli máte nějaké ověřené, sem s nima, ráda je vyzkouším.

A tady pár z nich i vizuálně.

Vdolky s hruškovými povidly
Hruškový páj s mascarpone
Hruškový koláč s kardamonem
Kynuté koláče s povidly


Odpočinek po lovu hrušek :-)



Sledujte mě i jinde
A kdyby se vám chtělo, sledujte mě na facebooku, twitteru, pinterestu, či instagramu. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...