neděle 30. prosince 2012

Dort s Medvídkem Pú

Na začátku prosince jsem připravovala dort pro kolegyni, teda pro její malou neteř. Téma bylo jasný - medvídek pú. Zjistila jsem, že z dětství moc medvídka pú neznám, takže jsem předem musela téma nastudovat. Studium to bylo celkem příjemný. :-)

Dort s medvidkem pu

Předem jsem si připravila postavičky medvídka, prasátka a ijáčka. Narazila jsem na malý "problém". Já mám zafixováno, že ijáček je fialový. Nicméně jsem zjistila, že si ho každý pamatuje jinak a při malém barevném testu v práci padala ještě modrá či šedivá. No, nevím, jak je to správně, ale každopádně můj ijáček je fialový. :-)

Dort s medvidkem puDort s medvidkem pu

Postavičky jsem připravovala předem a nějak jsem neodhadla správnou velikost. Když jsem pak dávala dohromady dort a postavičky, zjistila jsem, že jsou nějaký straaaašlivě obrovský. No, co se dalo dělat, musely se tam nějak narvat.

Uvnitř byl Mud cake z bílé čokolády a kombinace ganache z bílé a tmavé čokolády. Recept sem tentokrát dávat nebudu, ale na požádání určitě můžu poskytnou.

Před rokem jsem pekla - Makronky - první úspěch

4 komentáře:

  1. studium o Púovi muselo být skvělé :) já ho mám moc ráda!
    dort se mi strašně líbí :) a že byly postavičky straaaašlivě obrovský vůbec nevadí!

    OdpovědětVymazat
  2. Moje nejoblíbenější pohádka, když jsem byla malá. Ještě jsem měla moc ráda včelku Máju, špionky a bárbíny :D
    Máš můj velikánský, převeliký obdiv, nechápu jak se ti to povedlo, je to fantastický :)
    Škoda, že tu nemáš recept, ale nechci tě zbytečně okrádat o čas :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc chválím dortík, je náááááádherný a dokonce na něm je i můj oblíbenec IJÁČEK!!! Mimochodem, já si jej pamatuji jako modrého ;-) Chci se zeptat, chystám se na svůj první potahovaný dort a mám z něj docela velký strach. Chci na potažení použít rolovaný fondant, jen nevím, čím dort pod fondanem potřít, aby mi z něj fondán nestekl a nezvlhl... Co jsi použila pod potahovací hmotu ty? Díky moc a spoustu dalších stejně vydařených dortíků!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky. :-)
      Pod fondan vetsinou pouzivam cokoladovy ganache. Den pred potahovanim potiram a necham v lednici dobre ztuhnout.
      Da se pouzit i maslovy krem. Dulezite je, aby krem uplne ztuhnul a drzel.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...