neděle 24. června 2012

Ohlédnutí za Apetit piknikem


Malé ohlédnutí za Apetit piknikem. Krátce - byl to neuvěřitelný masakr. :-)

I když jsem tušila, že tam bude hodně lidí, realita předčila všechna moje očekávání. Asi to bude znít divně, ale akce s tolika lidma normálně nemám moc ráda, tak jsem se bála, jak to zvládnu. Ale naopak z druhé strany stánku to bylo super. Vidět takový zájem o moje výrobky, bylo opravdu motivující. Nejkrásnější bylo, když se lidi vraceli, že jim chutnalo a chtěli další. Moc díky, opravdu to potěšilo a mám pocit, že to za tu námahu stálo. :-)


Moje obava, že by mi toho spousta zbyla, se celkem rychle rozplynula. Byl to fofr a od takových půl desátý do dvanácti vůbec nevím, co se kde dělo, jen jsem rychle pytlíkovala shortbready a scones a snažila se dopočítat ke správným cenám. Po dvanáctý se to sice trochu uklidnilo, ale to už jsem měla jen zbytky. A po jedný hodině jsem vyprodala úplně. Neskutečný.

A na závěr pár poučení pro nějaké příště:
  1. Chce to alespoň dva lidi ve stánku. V největší špičce jsme tam naštěstí byly dvě, sama bych vůbec nestíhala doplňovat zboží. Marcelo, díky za pomoc. :-)
  2. Chtělo by to větší osvětu, co to vůbec shortbread a scone je, a to předem, tak i v průběhu akce. V Česku ani jedno (ještě) není příliš známé a hodně lidí vůbec netuší, o co se jedná.
  3. Mít sebou spoustu těžítek. Jakmile začal trochu foukat vítr, všechno se mi snažilo uletět. 
  4. Chce to víc slaných verzí a jejich větší zásoby. Ty, co jsem měla, se rychle vyprodaly a lidi se po nich ptali.
  5. Používat ceny, se kterýma se dobře počítá. Ze začátku mi počítání dělalo trošinku problém, ale zvykla jsem si a na konci už to celkem šlo. Zajímalo by mě, kolik jsem toho spočítala opravdu správně. :-) Jestli jsem někomu napočítala víc, tak se omlouvám, určitě to nebyl úmysl. A jestli jsem napočítala míň, pak dobře mi tak. :-)
  6. Čokoládová poleva se v teple roztéká, jak překvapivé. :-) Takže připravovat jen věci, které se nepotahují čokoládou.
  7. Pořídit si druhou troubu. No, tohle asi není úplně reálné, ale u shortbreadů byla brzda trouba a to jsem už pekla víc kousků najednou.
  8. A samozřejmě to chce víc sortimentu. To bude taky těžký, tak aby to ještě zůstalo čerstvý.
Napadá vás ještě něco dalšího, co bych měla změnit? Mě určitě ještě časem něco napadne.


11 komentářů:

  1. úplně, prosím, čokověci nevynechávejte, byly výborné! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. diky, uplne je nevynecham, jen ta cokolada na povrchu nebyl uplne dobry napad :-)

      Vymazat
  2. :) zvládla jsi to skvěle, já bych na ten chaos neměla odvahu :)))) A vše co jsme ochutnali bylo moc dobré!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky moc, ja si ten chaoz uvedomila az potom, co skoncil. Driv na to nejak nebyl cas. :-)

      Vymazat
  3. S počítáním jsem občas taky měla problémy a to jsem všechno měla za stejnou cenu :) Jinak kávový shortbread byl opravdu výborný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky :-)
      Chtela jsem ochutnat tvoje susenky, ale uz na me nezbyly. Nevadi, nekdy si je zkusim upect podle receptu. :-)

      Vymazat
  4. To musel být záhul, všechny dobroty vypadají moc krásně! Mrzí mě, že jsem se nemohla přijít podívat a ochutnat, snad příští rok :-)

    http://mamou-stylove.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Doporučuju nastavit ceny tak, aby končily vždy nulou nebo pětkou. Počítání je pak bleskové, správné ceny pak budeš sekat jak Baťa cvičky nebo jistá jani.cka shortbready.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ceny takovy vetsinou byly, ale i tak to ze zacatku trochu drhlo. Nejsem holt na pocitani penez zvykla. :-)

      Vymazat
  6. Gratuluju! Strasne moc me mrzi, ze jsem to nestihla, podle fotek a vsech reakci to muselo byt super!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...