neděle 8. ledna 2012

Makronky s čokoládovým ganache

Po minulém úspěchu jsem nemohla dlouho čekat a musela makronky vyzkoušet znovu. A hurá, povedly se znovu. :-)

makronky s čokoládovou ganache / macarons with chocolate ganache

Tentokrát jsem přidala trochu barviva. No, není to moc poznat. Bála jsem se ho dát hodně, abych něco nepokazila. Příště trochu přitvrdím. A kdybyste to nepoznali, bylo to žluté barvivo.

Slepovala jsem čokoládovým ganache.

Recept jsem používala úplně stejný jako u minulých. Tady teda uvádím jen recept na ganache.

Ganache:
400 g hořké čokolády
200 ml smetany

Čokoládu rozlámeme a dáme do mísy. Přelejeme horkou smetanou. Necháme chvíli stát a pak mícháme, dokud se čokoláda úplně nerozpustí. Necháme zchladnout, abychom mohli ganache použít jako krém - ideálně do druhého dne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...